! Voor heel 2026 heb ik geen fokplannen, Inschrijven op een wachtlijst is niet mogelijk!
De door mij gefokte Tedje is al sinds 8 juni 2026 vermist. Ze wordt intens gemist door Marion, Pieter en Teun.
“Vinder van Tedje, breng haar naar het asiel. Je hoeft je niet kenbaar te maken, je hoeft niet te vrezen, wij willen alleen maar Tedje terug!”
Ik heb haar als puppy toe vertrouwd aan Marion, Pieter en Teun. Niet aan jou!
Voor een ieder die dit leest hier, wil je aub de flyer opslaan en zoveel mogelijk delen op social media, groepsapps, buurtapps enz.
Alvast bedankt!
